Ömer F.Kurhan ve Mustafa Demirkanlı


Ömer F.Kurhan
Öfkeni gemleyememişsin. Aynı takıntılarını ve hayâllerini kontrol edememen gibi.
İçeriğine karışamam ama bence daha iyisini yazabilirdin. Kötü bir yazı olmuş.
Bir yıl sonra yazdıklarından utanmamanı dilerim. Benim hakkımda yazdıklarından dolayı değil onları böyle yazmış olmaktan.
Sana daha önce de dedim. Ben kendimi bildiğim ve daha önce aldığım yorum ve mesajlara bakarak toplum ne olduğumu bildiği için yazın, seni açıklamak için işe yarar ancak. Daha çok yaz ki seni daha çok tanıma şansımız olsun.
İyilikler dilerim. 
Melih Anık


Mustafa Demirkanlı,
Neredeyse sayfanın açılışından beri aynı olan köşeni değiştirmiş olmana sevindim.
Yazdıklarına şaşırmadım ama yazı üslubunu beğenmedim. Bence daha çok yaz ki "elin" açılsın, istersen benim hakkımda da olabilir.
Derginde yazmam için teklif yapmayı düşündüğün ve yapmadığın için teşekkür ederim.
Bir hususu belirtmem gerek. "Ben kendi haberimi yayınlarım" demişsin o nedenle Oyun Atölyesi'ni haber yapmamışsın. Ama Mimesis kaynaklı haberi haber yapmaktan çekinmiyorsun. Bence ya deme ya yap.
Yeni yazılarını merakla bekliyorum. Hakkımda yazacaksan (ki ne ve nasıl hiç önemli değil) doğru yaz.
İyilikler dilerim.
Melih Anık



Not: Her ikisine de mesaj olarak ilettim

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Atatürk ve Muhsin Ertuğrul ve de '.....çü'ler

Haldun Taner’in "Keşanlı Ali"si

Türk Tiyatrosu’nun Meseleleri