Ömer F.Kurhan ve MD (6)


Ömer F.Kurhan mesaj atmış, cevabım aşağıda:


Ömer F.Kurhan
Bunca yıldan sonra büo’70i öğrenmiş olman iyi bir şey. Ama hep yaptığını yapıp “demek ki BÜ ve BÜO camiasının da üzerindeymişsiniz” diye çarpıtıyorsun.Bu kötü...
Saygı jestlerini “yaltaklanmak” diye anlamıyorum , yazdığım yazıya karşı polemik ortamı yaratan ve bu vesileyle küstahça davrananların sonradan gelip oyuna davet etmelerine senin ifadenle “yaltaklanmak” diyorum. Benim kullandığım kelimeler “riya ve utanmazlık”.
Ve tabii ki gene kendi davana çekme ısrarın ve de “husumet” senaryon devam ediyor. Geçelim.
 “Bundan sonra "boyun yanda 'abi' " diyerek sizi oyunlarına çağırmasınlar. Çünkü çok rahatsız oluyormuş, bunu riya ve utanmazlık olarak yorumluyormuş derim”  ifaden beni doğruluyor. Yazdıkça seni daha iyi tanıyoruz. Allahtan benim yazdığım ortada duruyor ve herkes senin nasıl çarpıttığını görüyor. Anlayan anladı, sen bir daha oku cevabımı.Zaten benim duruşumdan ve sözlerimden  anlamıştır büo'lu.Sana gerek yok. Ben birisinin arkasından oynamam.
Fırat Güllü hak etmediğim kadar övmüş. Cevap yazsam üstüme alındım sanılır. Yazılarından anladığım kadarıyla sen bu inceliği anlamazsın.
“bc” ye atlamanı atlamışsın. Zaten bilinen bir şeydi.  Ama sen her seferinde yeniden başlıyorsun zaten. İşine gelen yerden..
İyilikler diliyorum.

Melih Anık

not Mesaj olarak gönderilmiştir.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Atatürk ve Muhsin Ertuğrul ve de '.....çü'ler

Haldun Taner’in "Keşanlı Ali"si

Türk Tiyatrosu’nun Meseleleri