ÖFK ve Mustafa Demirkanlı (4)


Mustafa Demirkanlı mesaj yazdı, cevabım aşağıda:

Mustafa Demirkanlı,
Oğlunuzun seçtiği twitlerle yaptığınızı söylediğiniz haberde benim “Mimesis web sitesine yapılan saldırıyı kınıyorum” twitime haber değeri vermemişsiniz. Alt alta dizdiğiniz twitlerdeki  ANLAM’ı da (çarpıtmışsınız demiyeyim) anlamamışsınız. Onları benim anladığım gibi anlamak için biraz iyiniyet yeter. Bugün Mimesis’çilerin bile anlamadığı büo’70 ruhu gerekir. Zaten Mimesis ile anlaşmazlığımın temelinde bu vardır, göstermeye çalıştığınız gibi "sayılı" yazar değil.
Oyun Atölyesi'ni KİŞİSEL sorunummuş gibi görmek ve göstermek sizin gibi bir dergi sahibi için üzünülecek bir durum. Bulunduğunuz yer itibariyle "taraf" olmamanız gerektiğini, her tarafa belli bir mesafede durmanız gerektiğini hatırlatırım. Sizi satın alanlar sadece sizin görüşünüzde olanlar değil ve siz "kamu" görevi yapıyorsunuz. Bana ve Oyun Atölyesi'ne sordunuz mu? Yoksa "görmemeyi" mi tercih ettiniz?
Başkasından esinlendiğim  fikirlerin kaynağı SİZ bile olsanız belirtmek benim namusumun, etik anlayışımın ve vicdanımın gereğidir.  Bir başkası buna ne ANLAM GİYDİRİR diye düşünmem. Zira benim için fikirler önemlidir kime ait oldukları değil. Kişilere göre düşünce belirtmem. Bana giydirmeye çalıştığınız ve beni kamunun önüne atarken yapıştırdığınız "husumet" etiketi benim aklımdan bile geçmez.  Geçmiş yazılarımda buna uygun çok örnek var."Husumet" teşhisi yapabilmek için "husumet"in uzmanı olmak gerekir.
Mesajınızda beni kendi davanızın bir parçası yapma girişiminizi etik bulmadığımı belirtmek isterim.
İyilikler dilerim.
Melih Anık  

Not: Mesaj olarak gönderilmiştir.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Atatürk ve Muhsin Ertuğrul ve de '.....çü'ler

Haldun Taner’in "Keşanlı Ali"si

Türk Tiyatrosu’nun Meseleleri