Ömer F.Kurhan ve Mustafa Demirkanlı (2)


Ömer F.Kurhan mesaj göndermiş.Cevabım aşağıda:

Ömer F.Kurhan,
Rahatsızlığının beni istediğin kulvara, noktaya çekememekten kaynaklandığını sanıyorum. Her mesajında her yazında bu açıkça görünüyor.
Gittiğin yolu etik bulmuyorum. Senin gerekçelerin, açıklamaların benim kriterlerimde yer almıyor. Dolayısıyla boşuna bir çaba içindesin. Bu günler geçer, bugün cevaplamak yerine saldırmayı seçmekten utanç duyarsın. Zaman ilaçtır. Ben beklerim.
Ben durduğum yeri biliyorum, umarım sen döner dolaşır benim durduğum noktaya gelirsin.
İyilikler diliyorum.
Melih Anık


Mustafa Demirkanlı kendi sitesinde bir haber yazmış. Cevabım aşağıda: 

Mustafa Demirkanlı,
Benim şöyle bir twitim de var, tarihi 26 Haziran..
Mimesis web sitesine yapılan saldırıyı kınıyorum”.
Onu neden almadın? Yaptığın ahlâki değil.
Benim “öfkemin”(?) arkası da önü de aynıdır. Sen kendi ezberine göre “okuyorsun”.
Yazdıklarımı anlamıyorsun, ayıp ediyorsun desem  anlar mısın?
İyilikler dilerim.
Melih Anık


Not: Her ikisine de mesaj olarak gönderilmiştir.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Atatürk ve Muhsin Ertuğrul ve de '.....çü'ler

Haldun Taner’in "Keşanlı Ali"si

Türk Tiyatrosu’nun Meseleleri