Testosteron – Bir Yoruma Cevap - Fatih Koyunoğlu



Fatih Koyunoğlu 30 Aralık 2008 tarihinde Tiyatro Dünyası’daki yazımın altına şu yorumu yazdı:

“Hiç birşey yapamıyorsan eleştir gitsin, atış serbest ya tutarsa! Tutmasa da ne kaybedilir ki varlığını ispatlamış olursun! Çamur at izi kalsın! Vur yağmala mütemadiyen... Melih Anık da rüştünü ispatladı işte şimdi şu anda tam da şimdi ... Bakın varsaydık, eleştirmen dedik tam da şimdi işte...Oyun Atölyesi ezber bozan tavrıyla daha çok eleştirmen türetecek!"

Bu yorumu yazdığında Fatih Koyunoğlu’nu tanımıyordum. Zamanla tanıdım.

Fatih Koyunoğlu ne demişti : “Melih Anık da rüştünü ispatladı işte şimdi şu anda tam da şimdi ... Bakın varsaydık, eleştirmen dedik tam da şimdi işte... Oyun Atölyesi ezber bozan tavrıyla daha çok eleştirmen türetecek!”

Ben geçen 3 yıl içinde “türemiş bir eleştirmen”(?) olarak “rüştümü ve varlığımı ispatladım”(?) “attım tuttum”(?) Tiyatro Adam'ın son oyunu Generaller, Savaş ve Barbekü'yü yazdım, Fatih Koyunoğlu’nun tiyatrosu yazıma bağlantı verdi.(http://www.tiyatroadam.com/?page_id=15) Bu benim için çok önemli değil ama Fatih Koyunoğlu’na  hatırlatıyorum.

Oyun Atölyesi’ni övmede çok başarılı olan ve "iz kalsın diye çamur atan" Fatih Koyunoğlu, benden özür dilemeyi akıl edecek mi bilmem.

Melih Anık

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Atatürk ve Muhsin Ertuğrul ve de '.....çü'ler

Haldun Taner’in "Keşanlı Ali"si

Türk Tiyatrosu’nun Meseleleri