Labirent

- Sadece “üyeler girer” yazan perdenin arkasında ne var?
- üye olunca öğrenirsin.
- nasıl üye olacağım?
- müracaatının onaylanması gerek.
- kim onaylıyor?
- ben!
- arkasında ne olduğunu bilmediğim bir yere niye üye olayım?
- perdenin arkasında ne olduğunu sormadın mı ?!
- evet de…. ya hoşuma gitmezse?
- görmeden anlayamazsın.
- görüp de beğenmezsem?
- bir daha gelmezsin.
- doğru. nasıl müracaat ediliyor?
- bana “müracaat ediyorum” diyorsun.
- form falan doldurmayacak mıyım?
- hayır
- “müracaat ediyorum”
- reddedildin
- neden?
- gerekçeler gizlidir , açıklanmaz.
- kim koydu bu kuralı?
- sistem böyle.
- yani sen?
- hayır.sistem.
- sistemi kim yönetiyor?
- açıklayamam.
- neden?
- sistem yasakladı.
- sistemi yöneten ile görüşeyim o halde.
- onaylanman gerek
- kim onaylayacak?
- ben

melih anık

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Atatürk ve Muhsin Ertuğrul ve de '.....çü'ler

Haldun Taner’in "Keşanlı Ali"si

Türk Tiyatrosu’nun Meseleleri